سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقامت ترکیه از طریق تومر چه اقداماتی می بایست انجام شود

اقامت ترکیه از طریق تومر :
یکی از راه هایی که به وسیله ی آن می توان برای گرفتن اقامت ترکیه اقدام کرد ثبت نام در کلاس های تومر می باشد . بدلیل اینکه گرفتن ویزا های بلند مدت توسط این روش آسان می باشد همچنین یادگیری زبان ترکی نیز کار چندان مشکلی نیست و داشتن این مدرک برای ورود به دانشگاه هایی که در آن به زبان ترکی تدریس می شود نیز الزامی می باشد ثبت نام کردن در این کلاس ها و اخذ مدرک تومر می تواند راهی برای گرفتن اقامت ترکیه باشد .

در زمینه‌ی اقامت ترکیه از طریق تومر چه اقداماتی می بایست انجام شود ؟
در قدم اول می بایست یک نامه ی پذیرش از موسسه ی آموزش زبان تومر در ترکیه گرفته شود که برای گرفتن پذیرش در ابتدا می بایست مبلغ 350 دلار به حساب این موسسه واریز شود . این مبلغ بعد از ورود به ترکیه و ثبت نام قطعی در این موسسه به عنوان بخشی از هزینه های کلاس ها در نظر گرفته خواهد شد .

بعد از ثبت نام و دریافت نامه ی پذیرش می بایست نامه ی پذیرش به همراه دیگر مدارک لازم به سفارت برده شده و تقاضای ویزای دانشجویی شش ماهه یا یک ساله داده شود . مدت زمان ویزای دانشجویی بستگی به نوع کلاس ها و دوره های انتخابی تومر دارد . بعد از اینکه ویزا دریافت شد و پس از ورود به ترکیه ، می بایست برگه ی تاییدیه ی دوم از موسسه دریافت و به اداره امنیت مراجعه شود و تقاضای دفترچه ی اقامت شود .

بهتر است کسانی که قصد ثبت نام در این کلاس ها را دارند قبل از خروج از ایران برای ثبت نام در این کلاس ها اقدام نمایند 

سایر خدمات متروپل

   تحصیل در ترکیه   اقامت ترکیه از طریق تحصیل آزمون یوس  بورسیه تحصیلی در ترکیه  آموزش زبان ترکی استانبولی