سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشگاه خصوصی ایستینیه استانبول

دانشگاه ایستینیه استانبول یک دانشگاه خصوصی است و بدیهی است که ساختار پذیرش آن تفاوت‌هایی با ساختار تماماً دولتی داشته باشد. در هر رشته تنها 10 درصد از کل ظرفیت، از طریق آزمون دولتی(کنکور) ترکیه پذیرش می‌شوند. با توجه به اینکه این آزمون بیشتر مختص شهروندان و ساکنان این کشور است، از پرداختن به آن پرهیز کرده و به معیارهای اعلام شده برای پذیرش دانشجویان بین‌الملل می‌پردازیم.

دانشگاه ایستینیه استانبول را می‌توان یک دانشگاه علوم‌پزشکی دانست. دانشگاه به تازگی کار خود را شروع کرده و طبیعی است که رتبه‌های علمی آن در سطح جهان یا ترکیه چندان بالا نباشد؛ به بیانی دیگر رتبه‌های موجود هنوز به‌خوبی توانایی علمی و آموزشی آن را انعکاس نمی‌دهند. با این حال اما دانشگاه ایستینیه استانبول جز 7500 دانشگاه برتر جهان بوده و در کشور نیز توانسته به جایگاه قابل قبول 151 دست یابد. این در حالی است که هم در بین دانشگاه‌های اروپایی جز 2000 مورد برتر است، هم در رده‌بندی تایمز در بین دانشگاه‌های جوان، توانسته جز 600 دانشگاه برتر باشد.

البته برای اخذ پذیرش دانشگاه ایستینیه استانبول مسیرهای دیگری در نظر گرفته شده است که معیارهای پذیرش در آن‌ها متفاوت است. پرداختن به همه آن‌ها قطعاً در حوصله متن نیست و به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، می‌توانید با موسسه متروپل ارتباط برقرار کنید.

 

تحصیل در ترکیه

 پزشکی در ترکیه

آموزش زبان ترکی استامبولی

دندانپزشکی در ترکیه

بورسیه تحصیلی در ترکیه