سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل دریافت مجوز کار برای پزشکان درترکیه

در ابتدا لازم است بدانید تا اگر قصد ترک کشور و مهاجرت به ترکیه را دارید، می بایست برای شغل مورد نظر خود، مجوز کار دریافت کرده و پس از آن اقدامات لازم برای اخذ اقامت خود را نیز شروع کنید.

برای شغل پزشکی در ترکیه اما، راه های متفاوتی وجود داشته و قانون های جدیدی هم وضع شده تا با بررسی مهارت ها و استعداد های تمامی متقاضیان، بهترین گزینه ممکن برای این شغل انتخاب شود.

همانطور که انتظار می رود، یکی از راه های موجود، مراجعه حضوری به مراکز مرتبط بوده که ممکن است بسیار زمان بر و بیهوده نیز باشد. راه دیگر، ثبت نام به صورت آنلاین و از طریق وب سایت وزارت کار ترکیه می باشد که در این صورت شما می بایست تمامی مدارک درخواست شده را به صورت فایل در مراحل مختلف ارائه کنید.

 

در صورت پذیرفته شدن، طی یک الی دو ماه ایمیلی برای شما ارسال شده که در آن کارفرمای مربوط، موافقت خود را اعلام کرده و در صورت نیاز، باقی مراحل لازم را برای شما توضیح خواهد داد.

از دیگر شرایط کار پزشکان ایرانی در ترکیه ،اخذ مجوز از سوی وزارت بهداشت این کشور می باشد. برای این کار نیز شما می بایست تمامی مدارک خود را معادل سازی و ترجمه کنید و در آزمون زبان ترکی نیز، حداقل نمره 8 کسب کنید.

 

می توان به برخورداری از توانایی مالی به میزان کافی برای تامین هزینه های زندگی و تحصیل در ترکیه اعضای خانواده خود، اشاره کرد.

همانطور که گفته شد، شرایط اقتصادی حاکم بر کشور ترکیه وضعیت بسیار مطلوبی داشته به شکلی که میزان درآمد دریافتی، به خصوص در شغل پزشکی در ترکیه، کاملا متناسب با هزینه های لازم برای زندگی یک خانواده می باشد.

بسته به ملیت متقاضی، هزینه های دریافت اقامت دائم برای فرزندان می تواند متفاوت باشد، حتی برخی از ملیت ها از پرداخت تمامی هزینه های اقامت معاف می باشند.

در انتها، با دانستن شرایط کار پزشکان ایرانی در ترکیه و مهاجرت پزشکان به ترکیه و همچنین قوانین دریافت ویزای همراه، می توانید تصمیم خود مبنی بر ترک کشور و مهاجرت به ترکیه را قطعی کرده و پس از سنجش موقعیت و شرایط خود، شروع به انجام اقدامات لازم برای دریافت مجوز کار نمایید.

مشاوران مهاجرت ما در “ایران مهاجر” در خدمت شما هستند تا در مورد شرایط کار پزشکان ایرانی در ترکیه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و به سؤالات شما در مورد ویزای کشور ترکیه پاسخ دقیق و کاملی بدهند.

خدمات موسسه متروپل مشاور جهت تحصیل  پزشکی در ترکیه، تحصیل داروسازی در ترکیه، تحصیل دندانپزشکی در ترکیه و تحصیل در ترکیه 2021 همراه شما جهت مشاوره تحصیل در ترکیه به شما می باشد.